آخرین اخبار
کد مطلب: 80516
فرمانده کل سپاه پاسداران:
دشمن جرأت نگاه چپ به مرزهاي ايران اسلامي را ندارد/ توسعه بيداري اسلامي پس از فتنه 88
تاریخ انتشار : 1393/06/09
نمایش : 2057
سردار سرلشکر محمدعلي جعفري گفت: آمادگي بسيجيان در عرصه‌هاي مختلف تهديدات دشمن عليه انقلاب اسلامي شکل گرفته است و دشمن جرأت نگاه چپ به مرزهاي ايران اسلامي را ندارد.
به گزارش سلام لردگان روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفين، سردار سرلشکر محمدعلي جعفري در جمع پرشور بسيجيان در رزمايش نمايش اقتدار بسيجيان حضرت ثامن الائمه (ع) استان اصفهان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: شکوه اين ميدان عظيم، گوياي گوشه‌اي از آمادگي عميق و گسترده دفاعي و امنيتي بسيجيان کشور است، آمادگي‌اي که در دفاع مقدس نيز گسترده و آميخته با عشق و بود و امروز اين آمادگي در سرلوحه برنامه‌هاي بسيج و سپاه مي‌درخشد.
 
وي افزود: اين حضور پرشور و مقتدرانه بر دشمنان و برنامه‌هاي آنان بسيار تأثيرگذار است.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بيان کرد: حضور گسترده نيروهاي مردمي در دفاع مقدس نيز عامل پيروزي ما بر دشمن غاصب بود.
 
وي با اشاره به تجاوز دشمن در ابتداي شکل‌گيري انقلاب اسلامي، افزود: آنان در آغاز شکل‌گيري انقلاب اسلامي با برپا کردن جنگ تحميلي درصدد بودند مانع از رشد و توسعه انقلاب و در نتيجه منحرف ساختن آن شوند.
 
سرلشکر جعفري اضافه کرد: به کوري چشم دشمنان با عنايات الهي و با حماسه مردم، ارتش، بسيج، سپاه و همه نيروهاي دفاعي در گوشه و کنار اين مرز و بوم و در سرزمين‌هاي خوزستان و غرب کشور توطئه‌هاي دشمن را نقش برآب کردند.
 
صدور انقلاب يکي از دستاوردهاي دفاع مقدس
 
سردار سرلشکر جعفري عنوان کرد: انقلاب اسلامي از همين دوران دفاع مقدس به جهان صادر شد و صدور انقلاب اسلامي به جهان يکي از برکات و دستاوردهاي دفاع مقدس محسوب مي‌شود.
 
وي خاطر نشان کرد: مقاومت و ايستادگي مظلومان جهان در منطقه و کشورهاي اسلامي الگوگرفته شده از مردم قهرمان و غيور و شما بسيجيان است که با دست خالي در مقايسه با فناوري‌هاي تسليحاتي و توانمندي‌هاي تجهيزاتي در برابر نظام وابسته عراق ايستادگي نمود.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به مقاومت مردم غزه، لبنان و عراق در مقابل مستکبران عالم، افزود: بيداري‌هاي امت‌هاي اسلامي و مقاومت آنان با تأسي از ايستادگي مردم ايران در حال شکل‌گيري و ادامه است.
 
وي گفت: خدا را شاکر هستيم که نقش کوچي در الگودهي به ساير ملت‌ها را ايفا کرده‌ايم.
 
آمادگي بسيجيان در همه‌هاي عرصه‌هاي مقابله با تهديدات دشمن
 
سردار سرلشکر جعفري با بيان اينکه تهديد امروز ميهن اسلامي ما فقط تهديد نظامي نيست، خاطر نشان کرد: آمادگي بسيجيان در عرصه‌هاي مختلف تهديدات دشمن عليه انقلاب اسلامي شکل گرفته است و دشمن جرأت نگاه چپ به مرزهاي ايران اسلامي را ندارد.
 
وي افزود: دشمن مي‌بيند که ملت مظلوم فلسطين تنهاي تنها با اتکا به خداوند متعال و با تأسي از پايداري و ايستادگي شهداي ما در مقابل مجهزترين ارتش منطقه مي‌ايستد و اجازه تجاوز به خاک غزه را نمي‌دهد.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ابراز کرد: دشمن مي‌داند که آنچه در پيش است جنگ بين دولت‌ها و دولت‌ها نيست بلکه بين ملت‌ها با دولت‌هاي غاصب و وابسته و اربابان آن‌هاست.
 
وي اظهار کرد: دشمنان جرأت ورود و حمله مستقيم به کشورها را ندارند و آخرين تجربه امريکايي‌ها در حمله به ساير کشورها در عراق بود.
 
وي ادامه داد: مردم عراق به دليل اينکه از دست صدام به تنگ آمده بودند اجازه اوليه‌اي به امريکايي‌ها دادند اما نظر مردم عراق برگشت و امريکا مجبور به فرار از عراق شد و نتيجه آن تشکيل يک حکومت کاملاً مردمي با الگوگيري از ايران اسلامي است.
 
بسيج براي تهديدات جديد دشمن آماده است
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به لزوم فراگيري آموزش‌هاي تخصصي در حوزه‌هاي مختلف به ويژه اخلاص و ايمان، افزود: ترديد نداريم که ما روزي با دشمنان قسم خورده ايران اسلامي در منطقه وارد جنگ خواهيم شد البته شروع کننده اين جنگ دشمنان خواهند بود.
 
وي با بيان اينکه بعد از فتنه 88 گردان‌هاي امام علي (ع) براي مقابله با ناامني‌هاي شهري ايجاد شد، عنوان کرد: گردان‌هاي بيت المقدس، امام حسين (ع) و عاشورا نيز در ساير عرصه‌ها آماده مقابله با تهديدات دشمن است.
 
جعفري عنوان کرد: بسياري از کشورهاي منطقه سال‌هاست به دنبال الگوگيري از بسيج هستند اما بايد دانست اعتقاد راسخ به اسلام و مکتب تشيع و ولايت فقيه به عنوان رکن اساسي انقلاب اسلامي بستر آمادگي نيروهاي بسيج است.
 
وي يادآور شد: توسعه بيداري اسلامي پس از فتنه 88 صورت گرفت و ملت‌ها هنگامي که مشاهده کردند هجمه‌هاي داخلي و خارجي براي ايجاد تغيير در ماهيت نظام شکست خوردند، به حقانيت انقلاب اسلامي به عنوان يک الگوي موفق اطمينان پيدا کردند.
منبع. روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفين
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس